Fórum - Téma


Fotky osobnich Tater z běžného provozu


Fórum Pokec všeobecný Fotky osobnich Tater z běžného provozu



1  2  3  4  5 ......... 52

Wally  
Walter von Hiler
2009-08-07 11:07:48

ad 10 ze strany 1

Miloš: o tenhle lepač ani tak nejde, mě spíš teda trknul ten nádech k chladiči v nárazníku, tam je rozdíl markantnější... Máš pravdu, taky jsem čuměl po internetu, je to elektro Beta! No, další zajímavost vyřešena. Pravda je ale ta, že bych si toho ani nevšiml, díky Miloši.

Wally  
Walter von Hiler
2009-08-07 11:19:13

12.

Te´d bych měl prosbu na někoho, kdo tento vůz někdy nafotil na svém (mě známém) posledním parkovišti... Původně tento jedoucí vůz kamarád zachytil v domění, že se jedná o M95, díky nárazníkům a snad i masce z tohoto modelu. Jako škodovkář však nezaznamenal, že je to krátká verze, takže když jsem pak vůz vyhledal (bohužel bez foťáku), jednalo se pouze a tuning obyčejné trojky (což je z mnoha detailů poznat i z této nekvalitní fotky), která posléze sloužila jako reklamní poutač v ulici Vodičkova na Novém Městě kousek od Václaváku. Stála tam strašně dlouho, viděl jsem jí i vyfocenou na jiných stránkách, nicméně jsem se tam s foťákem za ní už nedostal, poslední dobou ani dlouho tramvají, takže ani nevím, jestli tam stojí. Jestli má někdo info, zda-li tam ještě je, popřípadě kde jinde, nebo má svoje fotky, se kterými se podělí, budu rád.

Jinak tato fotografie byla pořízena dne 5.3. 2005 v ulici Jičínská v Praze 3 na Žižkově.

Wally  
Walter von Hiler
2009-08-12 19:30:14

TÉMATICKÝ CELEK No.1 - Lambertovy milované děti

Místo významné zejména třemi věcmi - nejviditelnější jsou dva "mrakodrapy" studentských kolejí na nábřeží u kdysi bývalé tramvajové smyčky Pelc-Tyrolka, v poslední době hodně profláknutá je vila "Milada" aneb poslední sqat v Praze pod těmito "dvojčaty", no a asi nejzajímavější a třetí je i toto pohřebiště Tater, které vlastní pan Lambert, a které se nachází pár kroků od oné Milady, a je na něj při troše nepozornosti při řízení vidět i z mostu z Liberecké směrem na Argentinskou, ovšem jen z busu, nákla´dáku a podobně - ne z osobní Tatry. Jedná se o proslulé vrakoviště a autoservis vozidel Tatra pana Lamberta. Mimochodem, když se zadíváte, tak je od pana Lamberta vidět i slavná Milada, studentské koleje jsou nepřehlédnutelné.

U pana Lamberta jsem byl v životě asi 3x, toto byla první návštěva, kde mě důkladně provedl jak pohřebištěm, tak zejména svým servisem a lakovnou (kde jsem bohužel nefotil, byť bylo co ). Se záminkou, že chci koupit nějaký vrak, mě nechal i libovolně fotit cokoliv, neboť jsem na podobné dokumentace velice postižený. Bylo to dobře, neboť se mezi těmito vozy našlo i pár zajímavých, i vzácných kousků, se kterými se s Vámi během pár následujících dnů podělím. Bohužel, Tatra vrak jsem nakonec nekoupil, protože jsem tehdy vlastnil krásné tři vraky jiného veterána a za jeden Tatra vrak bych tehdy měl 10 dalších vraků svého luxusního veterána.

Všechny fotografie v tomto tématickém celku byly pořízeny na vrakovišti / v autoservisu pana Lamberta v Praze 8 na Pelc-Tyrolce v ulici Pod Kuchyňkou v zimních dnech - přesně 26.2. 2005, proto omluvte opět sníženou kvalitu fotek. A popravdě, i kdyby bylo hezky, fotograf profík taky nejsem a už vůbec ne s profi vercajkem. Děkuji za pochopení.

Wally  
Walter von Hiler
2009-08-12 20:02:56

TÉMATICKÝ CELEK No.1 - Lambertovy milované děti

NÁKLADNÍ AUTOMOBILY

U pana Lamberta se nachází i řada nákladních automobilů, které jsou nabízeny k prodeji.

Wally  
Walter von Hiler
2009-08-12 20:09:26

TÉMATICKÝ CELEK No.1 - Lambertovy milované děti

TATRY 603

Na pohřebišti se nacházelo i pár Tater 603. Těch pár, ke kterým se dalo trochu rozumně dostat, uveřejňuji zde bez pořadového čísla díky pokročilému stavu rozebrání. Jedinou, která byla na místě na pohled v relativně kompletním, snad i pojízdném stavu, řadím níže pod číslem 13.

Wally  
Walter von Hiler
2009-08-12 20:21:23

13.

TÉMATICKÝ CELEK No.1 - Lambertovy milované děti

Jedinou T 603 od pana Lamberta, kterou přidávám pod pořadovým číslem je tato T 2-603, neboť v ní jako jediné vidím předmět případné diskuse, od kud se sem dostala popř. jestli byla zachráněna nebo kde dnes je a podobně. Fotografie jsou pouze dvě, žádné bližší informace, chyběly i RZ.

Wally  
Walter von Hiler
2009-08-14 12:14:49

14.

TÉMATICKÝ CELEK No.1 - Lambertovy milované děti

Po drobném seznámení se s T 603 u pana Lamberta se nyní vrhnu na nejpočetnější skupinu vozidel – T 613 a dnes představím dvě Chromky, které se daly zaznamenat a k tomu nebyli jen hromadou totálního šrotu, ale ještě alespoň vzdáleně připomínali vůz. První Chromka, kterou zveřejňuji je tato, tehdy mě zaujala sedadly bez opěrek hlavy. Proto jsem tehdy dedukoval, že se zřejmě jedná o první provedení.

Wally  
Walter von Hiler
2009-08-14 12:15:47

15.

TÉMATICKÝ CELEK No.1 - Lambertovy milované děti

Tuto Tatru jsem nafotil zejména proto, protože mi jí pan Lambert nabízel jako po jistých opravách provozuschopnou, tedy splňovala mé požadavky vhodného Tatra vraku. Vůz byl tehdy údajně kompletní, po opravách byla jeho cena stanovena na 17 000 Kč, dle mých dobových zápisků. Na svůj stav mě překvapily celkem solidně vypadající chromové doplňky.

Wally  
Walter von Hiler
2009-08-15 13:29:20

16.

TÉMATICKÝ CELEK No.1 - Lambertovy milované děti

Tato Tatra mě tehdy velice zaujala, neboť jsem jí vůbec nedokázal identifikovat. Kromě toho byla doplněna i o elektrony a čtyřkové nárazníky. Až zde na TCC jsem se po letech dověděl, že existoval i nějaký přechodový vůz mezi chromkou T 613-2 a plasťákem T 613-2/I. Tedy vůz, který kombinoval jak prvky chromkové, tak plasťákové. Více informací zde - http://www.tatra-club.com...rd_posts.php?topic_id=623 .

Štítky tohoto vozu jsou T 613-2/I, takže je možné, že se jedná o přechodový vůz a ne jen o úplný bastl. V současnosti se tento vůz u pana Lamberta nenachází, svůj život dohnívá na vrakovišti BMW u Slaného, kde čeká na svůj soudný den – rozřezání, které má současný majitel v plánu.

Wally  
Walter von Hiler
2009-08-15 13:30:05

17.

TÉMATICKÝ CELEK No.1 - Lambertovy milované děti

Zde představuji jeden zajímavý tuzzing na bázi T 613-3 s chromkovým čelem a zajímavým nárazníkem, lépe řečeno spíš s nástavcem na původním trojkovém nárazníku.

Wally  
Walter von Hiler
2009-08-15 13:30:44

18.

TÉMATICKÝ CELEK No.1 - Lambertovy milované děti

Velmi mě mrzí, že tomuto vozu jsem se tehdy nevěnoval, neboť mě ničím nezajímal. Samozřejmě až později jsem se dověděl, že se jednalo o vůz, které používal Útvar rychlého nasazení (URNA). Vozy URNA byly tehdy v této barevné kombinaci a po revoluci v nich vysloužilé Tatry velkých zvířat často dosluhovaly – a to doslova až do roztrhání těla – neboť po jejich ukončení provozní způsobilosti na nich byly s oblibou zkoušeny různé cvičné protiteroristické zásahy a jiné. Bohužel, ve fotografiích přidávám pouze výřez ze skupinové fotografie.

Wally  
Walter von Hiler
2009-08-17 02:29:34

19.

TÉMATICKÝ CELEK No.1 - Lambertovy milované děti

Trojky zastupovaly u pana Lamberta asi nejpočetnější skupinu T 613, ostatně asi jako tehdy v provozu a na ulici. Proto dnes představím pár těchto vozidel. Jako první přidám asi jednu z nejzachovalejších T 613, která se tam nacházela, patrně i jedna z mála pojízdných. Tehdy se jednalo o vůz, který tam byl na opravě, tudíž neprodejný.

Wally  
Walter von Hiler
2009-08-17 02:30:50

20.

TÉMATICKÝ CELEK No.1 - Lambertovy milované děti

Toto vozítko sem dávám zvlášť proto, že si ho pamatuji ještě jako pojízdné a to i z doby, kdy jsem se byl poprvé projít kolem plotu tohoto pohřebiště ještě před mojí první návštěvou. Divil jsem se tehdy, že vůz skončil jako dárce orgánů, protože byl, nechci říct nějak zvlášť udržovaný, ale rozhodně na úroveň jiných vozidel na pohřebišti stále jen v zájmu, třeba díky svým úpravám. No, jak vypadal před čtyřmi lety je zde vyfoceno… Dnes už asi bude v pánu.

Wally  
Walter von Hiler
2009-08-17 02:31:25

21.

TÉMATICKÝ CELEK No.1 - Lambertovy milované děti

Jeden z typických vozů, ve stádiu polorozebrání – chyběl motor a mnoho dalšího, ovšem zajímavý byl zejména použitím klik ze Speciálu a ovládatelnými zrcátky z Favoritu (proto ty samolepky Castrol přes znak Škoda )! O rok později, kdy jsem byl alespoň kliky pokusit odkoupit, nebyly k mání a vůz ve stavu totožném – kupodivu. Onoho února 2005, při mé první návštěvě, mi byl vůz nabízen k prodeji, a to za 30 000 Kč, po dodělání a zprovoznění (do ceny započítán i motor a chybějící díly).

Wally  
Walter von Hiler
2009-08-17 02:32:30

22.

TÉMATICKÝ CELEK No.1 - Lambertovy milované děti

Toto bylo jediné auto, které jsem měl po první návštěvě skutečně v merku, protože se zdálo být skutečně v nejlepším stavu a krásně by mi vyhovoval jako Tatra vrak na dojetí a zaučení se. Cena mi byla nabízena tehdy 25 000 Kč, ovšem v půli roku se tento vůz objevil i v inzerci v Krnepu a to za 23 000 a nakonec byl po několika měsících nabízen pod 20 000 (už nevím přesně kolik), poté zmizel – pravděpodobně byl prodán. Vozidlu tehdy chyběly obě topení, avšak navíc byl vybavený elektrickým ovládáním oken.

Wally  
Walter von Hiler
2009-08-17 02:33:37

ad 22 ze strany 2

Zde přikládám ještě fotografie ono samého auta (dle inzerce ročník 1990) na stejném místě, jen pořízené o pár měsíců později (když sníh roztál), jak byl nabízen v Krnepu, nejdříve s cenovkou 23 000 Kč, později sníženou pod 20 000 Kč (nepamatuji si už přesně) v druhé polovině roku 2005.

2009-08-17 18:29:07

Díky, Wally, za rozkrytí, čím že to "pan Lembrt" ze seriálu Step by step uživí tak početnou rodinu... Už od mládí mi to vrtalo hlavou!

http://www.whosdatedwho.c.../photos/patrick-duffy.htm

Wally  
Walter von Hiler
2009-08-18 19:33:04

23.

TÉMATICKÝ CELEK No.1 - Lambertovy milované děti

Nevím, co si mám myslet o tomto voze, a jestli mám věřit svému tehdejšímu smyslu pro třídění. Vůz mám zařazen ve složce plasťáků, ale vůbec nevidím důvod, proč si ho nezaměnit se čtyřkou, do interiéru je bohužel přes nepřízeň počasí špatně vidět. Ale snad jsem se tehdy kouknul dovnitř a poznal… Kdo ví, už si sám nepamatuji. Ať tak či onak, pravděpodobně vůz stihl osud podobný většině ostatním, neboť tento typ havárie je pro vůz smrtelný.

Wally  
Walter von Hiler
2009-08-18 19:33:42

24.

TÉMATICKÝ CELEK No.1 - Lambertovy milované děti

K tomuto vozidlu netřeba další komentář, jedná se o standardní Mi Long, což ho opravňovalo stát se zájmem mého foťáku, už jen proto, že byl u pana Lamberta pouze jeden. Ovšem stav špatný, koroze pokročilá, takže nic zvláštního k debatě, myslím. Ale když, tak překvapení mám rád.

Wally  
Walter von Hiler
2009-08-18 19:34:18

25.

TÉMATICKÝ CELEK No.1 - Lambertovy milované děti

Posledním vozem tohoto prvního tématického celku bude symbolicky asi nejvzácnější vůz, který u pana Lamberta tehdy byl, nicméně ve stavu jak nepůvodním, tak ještě havarovaném. Ano, jedná se o tento Speciál, který po své službě posloužil jako záchranářské vozidlo u Autoklubu Bohemia Asistance (ABA). Jak je vidět, vůz prodělal min 2-3 vážné bouračky, z toho 2 na předek (před poslední zachycenou mu byla vyměněna pří´d za standardní plasťákovou), zadní blatníky mají mřížky, tudíž se předpokládá buď havárie i na zadní část nebo výměnu shnilých blatníků za standardní. Kromě toho vůz postrádá zadní část interiéru vzhledem k montáži vybavení.

Teoretiky spekulující, zda-li se jedná o Speciál, bohužel zklamu, neboť interiér ani pravé dveře bez zámku byly vzhledem k technickým důvodům nevyfoceny (zámku překáželo jiné auto a interiér se leskl v okně), pro může hrát snad jen SPZ vzoru AT, která byla vydána roku 1992, stejně jako u dalšího Speciálu ABA, který je dnes v současnosti vystaven v kopřivnickém muzeu. Nechci po někom, aby mi věřil, ale pokud někdo předloží jiné důkazy PRO i PROTI popř. jak vůz dopadl, budu jedině rád.

Vzhledem k tomu, že se SPZ z tohoto vozu o 3 roky později objevily na voze číslo 17 (ze strany 2) rovněž od pana Lamberta, sloužící na veřejném prostranství jako reklama, nepřemýšlím dnes o této Superce jako o krásném dochovaném původním veteránu.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 52